შეფასების რუბრიკა


ჯგუფური სამუშაოს შეფასების რუბრიკები (4 ბავშვი)

კრიტერიუმები
1-2
3-4
5-6
7-8
9-10
ჯგუფურ მუშაობაში ჩართულობა
არაა ჩართული ჯგუფთან მუშაობაში
ჩართულია, მაგრამ მობილიზებას ვერ ახერხებს
ჩართულია ნაწილობრივ
ჩართულობა არის კარგი,
ჩართულობა არის მაქსიმალური და აქტიური
რამდენად შეესაბამება დასმულ საკითხს ჯგუფის მუშაობა
ვერ ახერხებს საკითხის იდენტიფიცირებას
არ შეესაბამება მუშაობის პროცესი დასმულ საკითხს
მუშაობა შეესაბამება დასმულ საკითხს, თუმცა ცოტა ცდება ძირითად მიზანს
მუშაობა საკმაოდ შეესაბამება დასმულ საკითხს
მუშაობა სრულად შეესაბამება დასმულ საკითხს
ჯგუფის წევრები თანამშრომლობენ
ვერ ახერხებენ თანამშრომლობას
უჭირთ ურთიერთთანამშრომლობა და არ უსმენენ ერთმანეთს, ვერ აყალიბებენ და გადმოსცემენ საკუთარ აზრს
ნაწილობრივ ურთიერთთანამშრომლობენ და უსმენენ ერთმანეთს
ურთიერთთანამშრომლობენ და უსმენენ ერთმანეთს
ურთიერთთანამშრომლობენ და უსმენენ ერთმანეთს, არიან მაქსიმალურად კონსტრუქციულები,თავისუფლად  გამოხატავენ  და იღებენ განსხვავებულ მოსაზრებებს.
შესრულებული სამუშაოს წარდგენის უნარი
ვერ წარმაოდგენს ნამუშევარს.
უჭირს ჯგუფში ნამუშევრის წარდგენა, ვერ აყალიბებს აზრს
წარმოადგენს პრეზენტაციას ნაწილობრივ სრულყოფილად, თუმცა აკლია სიღრმისეული ცოდნა.
წარმოადგენს პრეზენტაციას სრულყოფილად, თუმცა აკლია სიღრმისეული ცოდნა.
წარმოადგენს პრეზენტაციას სრულყოფილად, შინაარსიანად.

No comments:

Post a Comment